Serwis

Gwarancja producenta

Przy zakupie nowej Mazdy dostajesz kompleksową gwarancję producenta. Obejmuje ona:

  • Gwarancja jest ważna przez 36 miesięcy lub 100.000 km przebiegu, w zależności, co nastąpi wcześniej lub przez 1 rok bez ograniczeń przebiegu.
  • Gwarancja na lakier i korozję powierzchni jest ważna przez 36 miesięcy lub 100.000 km przebiegu, w zależności, co nastąpi wcześniej.
  • Oryginalne części i akcesoria Mazdy objęte są gwarancją przez 12 miesięcy od daty zakupu.
  • Gwarancja na perforację obejmuje perforację blach nadwozia na skutek korozji i wynosi niezależnie od przebiegu 12 lat (144 miesiące).

Otrzymujesz również bezpłatne uczestnictwo w programie Mazda European Assistance obejmującym:
- Pomoc w razie awarii mechanicznej, elektrycznej lub spowodowanej wypadkiem, przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku, w miejscu zamieszkania lub poza nim.
- Pomoc, jeśli Twój samochód zostanie unieruchomiony przez "błąd kierowcy", taki jak zgubienie kluczyków, wyczerpanie paliwa itp.
- Pokrycie kosztów hotelu, przejazdu pociągiem lub przelotu samolotem.
- Holowanie pojazdu.
- Ogólnoeuropejski program dla samochodów osobowych w 32 krajach, który obejmuje przewóz samochodu, kierowcy i wszystkich pasażerów do miejsca zamieszkania.

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie w powyższym formularzu danych osobowych przez Autoryzowanego Dealera Mazda w celu wyjaśnienia zgłoszonej przeze mnie sprawy. Przyjmuję do wiadomości, iż w zależności od zapytania mogą one zostać powierzone Mazda Motor Logistics Europe NV Oddział w Polsce wyłącznie w celu wyjaśnienia zgłoszonej sprawy.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie w powyższym formularzu danych osobowych w celach marketingowych przez Autoryzowanego Dealera Mazda.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Autoryzowanego Dealera Mazda informacji handlowych oraz materiałów promocyjnych drogą elektroniczną (mail, sms).
Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
Wybrany przez Pana/Panią dealer Mazda („Dealer") (tj. autoryzowany Dealer, którego dane kontaktowe znajdują się w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych.

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y.

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna Dealer.